Внутрішньокорпоративний PR – убезпечити свій тил

Формувати позитивний бізнес-імідж засобами PR необхідно не лише у форматах B2B та B2C, а й усередині компанії. Корпоративний Public Relations – запорука того, що у вас не виникнуть проблеми всередині компанії, доки ви витрачаєте весь бюджет на зовнішній піар. Мета корпоративного PR – сформувати лояльність до підприємства, бренду, керівництва компанії всередині колективу, і тим самим убезпечити свій тил у конкурентних війнах. Найбільшу потребу у внутрішньому піарі (Internal Relation) відчувають корпорації, які мають велику кількість співробітників або розгалужену географічну мережу: офіси, магазини, філії або регіональні представництва у різних країнах, областях, районах та містах. Агентство Troubleshooter Solutions пропонує послуги аудиту, розробки та реалізації комплексної стратегії корпоративного PR в Україні та світі.

Формування внутрішньокорпоративного іміджу засобами Public Relations

Мета внутрішньокорпоративних комунікацій – засобами PR перетворити колектив на команду, об’єднану спільною місією, цілями та баченням того, як можна цих цілей досягти.

Завдання внутрішнього Public Relations:

  • Створити, розвивати та підтримувати корпоративну культуру.
  • Розробити ефективну систему вертикальних і горизонтальних комунікацій з працюючим зворотним зв’язком.
  • Підвищувати лояльність і мотивацію співробітників, сформувати їм привабливий образ корпорації, зокрема, як надійного роботодавця.

Підсумок внутрішньокорпоративного піару — створення атмосфери, в якій ефективність праці працівників багаторазово зростає, оскільки вони працюють не лише заради зарплати, а й задля відчуття власної причетності до сильного та позитивного бренду.

Методи внутрішньокорпоративного піару:

  • Аналітика: анонімні опитування, анкетування, збір думок співробітників про компанію, продукт (послуги), внутрішньокорпоративні відносини та ін.
  • Організація: летучки, збори, наради.
  • Комунікація: корпоративи, тімбілдінги, тренінги.
  • Інформація: Внутрішньокорпоративні ЗМІ: сайти, газети, інструкції, месенджери.
  • Імідж: корпоративні стандарти, кодекс корпорації, етика компанії, дрес-код.
  • Міфологізація: створення «літопису» корпорації, формування внутрішнього інфосвіту: легенди, герої, ритуали та церемонії.

Інструменти корпоративного PR найкраще використовувати у комплексі – лише тоді можна отримати позитивний ефект. Окремо взяті методи внутрішнього Public Relations не дадуть бажаного результату. У штаті агентства Troubleshooter Solutions працюють соціальні психологи та фахівці з внутрішнього PR, які запропонують комплексну стратегію розвитку корпоративних відносин (Internal Relation).