Digital PR та нові медіа

Public Relations у нових медіа (на сайтах, у блогах, соціальних мережах) – це новий, але швидко зростаючий напрямок роботи зі зв’язків із громадськістю. Кількість друкованих ЗМІ скорочується, тоді цифрові майданчики налічують мільярди користувачів. Крім того, нові медіа виграють у швидкості зворотного зв’язку, що є важливим для іміджу бізнесмена або політика. Digital PR, на відміну від традиційних медіа, має свої нюанси та особливості. Не можна публікувати один і той же текст у друкованих медіа, і на сайті, тому що кожен з цих майданчиків має свої особливості. Можна роками вести власний сайт або блог, але якщо пошукові роботи не помічатимуть його, то ніхто і ніколи не дізнається про те, що в ньому написано. Завдання PR у сфері digital — сформувати та підтримувати позитивний імідж політика чи бізнесмена у мережі. Агентство Troubleshooter Solutions пропонує повний комплекс послуг Public Relations у нових медіа.

SEO, SMM, SERM – три «кити» Digital PR

Для формування та підтримання позитивного іміджу в цифрових медіа використовують три «кити» Digital PR: SEO, SMM та SERM. Як і будь-які інструменти Public Relations, їх краще використовувати разом у рамках комплексної цифрової стратегії. Наші фахівці розроблять та проведуть піар-компанію в інтернеті, залежно від цілей та завдань замовника:

  • SEO (Search Engine Optimization). Використовуючи засоби інтернет-маркетингу, ми вивчимо цільову аудиторію особи або бренду, проведемо аудит контенту для цифрових медіа, легальними способами допоможемо підняти сайт або блог у ТОП пошукової видачі Google.
  • SMM (Social Media Marketing). Весь комплекс послуг з ведення соціальних мереж для представників політики або бізнесу: сторінки, групи, персональні блоги, модерація, робота з коментарями та відгуками, розробка комплексної стратегії SMM-просування, виробництво будь-якого контенту для соціальних мереж.
  • SERM (Search Engine Reputation Management). Робота у цьому напрямі має багато спільного із нейтралізацією репутаційних ризиків. Різниця у тому, що боротьба з іміджевими втратами ведеться у мережі. Завдання SERM-спеціаліста – очищення ТОП пошукової видачі Google від негативу: наклепницьких статей, негативних відгуків, матеріалів з елементами чорного PR.

Створи digital-імідж з PR-агентством Troubleshooter Solutions!