Антикризовий PR: не панікувати, а діяти

Public Relations в умовах кризи — один із найскладніших напрямків роботи зі зв’язків із громадськістю. Спеціаліст з антикризового PR повинен правильно оцінити тональність інформаційного поля, спрогнозувати тенденції розвитку (посилення-зменшення) та вибрати правильні засоби комунікації. Агентство Troubleshooter Solutions пропонує послуги антикризового піару для представників політики та бізнесу в Україні.

Причиною інформаційної кризи може стати:

  • Форс-мажор (екологічні катастрофи, нещасні випадки на виробництві, резонансні ДТП та ін.).
  • Ексцес виконавця (непристойний вчинок співробітника підприємства, який набув широкого розголосу).
  • PR-атаки конкурентів
  • Рейдерське захоплення бізнесу (антирейдерський PR).

До кожного з цих видів кризи потрібен індивідуальний підхід, включаючи вибір засобів піару, які будуть використані.

Етапи розвитку кризи та методи PR

Кризова ситуація проходить кілька етапів розвитку, тому відрізняються і методи Public Relations, які використовуються для вирішення проблеми.

  • Виникнення кризи. Це найважливіший етап, від якого залежить, чи дізнаються про нього широкі кола громадськості чи криза буде купована у зародку засобами PR. Найчастіше, представники українського бізнесу та політики обирають «страусинну тактику», а до фахівців з антикризового PR звертаються, коли хвилі «чорного» піару починають захльостувати їх із головою. Виникнення кризи характеризується дефіцитом об’єктивної інформації про НП, тому ваккуум в інфополі миттєво заповнюється плітками та чутками.
  • Кульмінація кризи. Це переломна точка, яка вирішує результати інформаційної битви. Важливо, щоб в інфопросторі було представлено об’єктивну інформацію про причину кризи, а також зусилля, які представники політикуму чи бізнесу роблять для її вирішення. Правильні меседжі потрібно максимально широко донести до цільової аудиторії та громадськості всіма засобами та засобами PR.
  • Згасання кризи. Закінчення гарячої фази не означає, що ви в безпеці. Ваша поведінка та зв’язки з громадськістю під час кризи залишать свій відбиток на вашому іміджі. І тільки від грамотної роботи спеціаліста з антикризового PR залежить, як ви з нього вийдете – “зі щитом, або на щиті”.

Не допустити, щоб криза стала надбанням широкого загалу, сформувати громадську думку на користь представників політики чи бізнесу, провести терміновий брифінг та прес-конференцію в умовах інформаційного вакууму, змінити тональності інфополя – у цьому вам допоможуть експерти з антикризового PR від агентства Troubleshooter Solutions.