Troubleshooter Solutions
76 members
11 photos
1 video
20 links
Troubleshooter Solutions — одно из первых агентств в Украине, которое предлагает решение проблем методами PR
Download Telegram
to view and join the conversation
Надо ж… Вон оно как! Психологи…

Администрация аэропорта Хьюстона получала множество жалоб от пассажиров, которые слишком долго ожидали свой багаж. Аэропорт нанял больше грузчиков, но жалоб не становилось меньше. Тогда путь пассажиров от трапа до транспортеров с багажом был увеличен в шесть раз. Время, которое люди тратили, ожидая багаж, они стали тратить на дорогу.
И жалобы прекратились.

Когда началось массовое строительство небоскребов, многие жильцы стали жаловаться на то, что лифта приходится ждать слишком долго. Тогда рядом с лифтами установили зеркала, что позволило людям заняться собственной внешностью или украдкой рассматривать в зеркале других жильцов.
И жалобы прекратились.

Когда появились супермаркеты, многие покупатели стали жаловаться на то, что им с тележкой приходится слишком долго стоять в очереди в кассу. Тогда рядом с кассами стали устанавливать лотки со всякой мелочевкой – жевательной резинкой, шоколадками, презервативами. Это позволило супермаркетам зарабатывать дополнительно более $5 млрд.
И жалобы прекратились.

В Диснейленде первые посетители жаловались на то, что им приходится слишком долго стоять в очереди к различным аттракционам. Тогда Дисней распорядился повесить специальное табло, которое указывало примерное время ожидания. Но на табло всегда показывается большее время, чем приходится стоять в очереди. И посетители радуются, что они прошли гораздо быстрее.
И жалобы прекратились.
Судячи по фото, ситуація стабільна
Некоторые люди сегодня утром обнаружили, что их посты в ФБ были названы спамом и отправлены в бан.

Текст ниже объясняет, что произошло - поскольку много сотрудников не пришло в офис, решение о том, какие статьи наказать, принимал AI - так напринимал, что некоторых прямо заблокировали.


https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-google/social-media-giants-warn-of-ai-moderation-errors-as-coronavirus-empties-offices-idUSKBN2133BM
«Тестуйте, вивчайте та адаптуйте» - посібник уряду Великобританії. Про доказовий та науковий підхід у дослідженнях, включаючи комунікації, інсайти та повідомлення - не науковою мовою

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/62529/TLA-1906126.pdf
Reuters Institute for the Study of Journalism оприлюднив щорічне дослідження Digital News Report 2020, де йдеться про те, як змінилося споживання та сприйняття інформації в різних країнах світу. На жаль, України в цього переліку досліджених країн немає, але можна аналізувати тенденції – вони загальні.

Для перегляду новин 69% людей використовують смартфони, 18% - планшети і 49% - комп’ютери. Мобільні версії та адаптовані під соціальні мережі продукти виходять на перший план.

Довіра до новин дуже відрізняється навіть у сусідніх країнах і залежить від того, наскільки незалежні самі медіа, чи піддаються вони політичному впливу. Наприклад, у Фінляндії і в Португалії загальний рівень довіри до новин – 56%, тоді як у Великобританії – 28%. У США – 29%, в Канаді – 44%. Найближчі сусіди України мають рівень довіри до медіа від 27% в Угорщині до 45% у Польщі. Середній показник по всіх країнах – 38%.

Довіра до соціальних мереж як джерела новин у Європі найвища в Туреччині (51%) і Польщі (37%). На рівні 37-38% - у Бразилії, Південній Африці і Мексиці. Решта країн демонструють нижчі показники, і найнижчий – у Великобританії (6%). Середній показник по всіх країнах – 22%.

Найголовнішою соціальною мережею для новин залишається Facebook (46%), на другому місці YouTube (27%).

Пандемія коронавірусу підняла довіру до традиційних джерел новин – у квітні до 59%, порівняно з рейтингом урядів країн.

У країнах із сильними й незалежними ЗМІ, в тому числі з суспільними мовниками, більшість опитаних віддає перевагу «новинам без точки зору». Тоді як у країнах, де ЗМІ підтримують тих чи інших політиків (США) люди хочуть читати, дивитися і слухати новини, які поділяють їхню думку.

16% людей платять за онлайн-новини, і цей тренд дедалі посилюється (хоча не в Україні). Наприклад, у Норвегії платить 42% споживачів онлайн-інформації.