Troubleshooter Solutions
75 members
11 photos
1 video
21 links
Troubleshooter Solutions — одно из первых агентств в Украине, которое предлагает решение проблем методами PR
Download Telegram
to view and join the conversation
Судячи по фото, ситуація стабільна
Некоторые люди сегодня утром обнаружили, что их посты в ФБ были названы спамом и отправлены в бан.

Текст ниже объясняет, что произошло - поскольку много сотрудников не пришло в офис, решение о том, какие статьи наказать, принимал AI - так напринимал, что некоторых прямо заблокировали.


https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-google/social-media-giants-warn-of-ai-moderation-errors-as-coronavirus-empties-offices-idUSKBN2133BM
«Тестуйте, вивчайте та адаптуйте» - посібник уряду Великобританії. Про доказовий та науковий підхід у дослідженнях, включаючи комунікації, інсайти та повідомлення - не науковою мовою

https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/62529/TLA-1906126.pdf
Reuters Institute for the Study of Journalism оприлюднив щорічне дослідження Digital News Report 2020, де йдеться про те, як змінилося споживання та сприйняття інформації в різних країнах світу. На жаль, України в цього переліку досліджених країн немає, але можна аналізувати тенденції – вони загальні.

Для перегляду новин 69% людей використовують смартфони, 18% - планшети і 49% - комп’ютери. Мобільні версії та адаптовані під соціальні мережі продукти виходять на перший план.

Довіра до новин дуже відрізняється навіть у сусідніх країнах і залежить від того, наскільки незалежні самі медіа, чи піддаються вони політичному впливу. Наприклад, у Фінляндії і в Португалії загальний рівень довіри до новин – 56%, тоді як у Великобританії – 28%. У США – 29%, в Канаді – 44%. Найближчі сусіди України мають рівень довіри до медіа від 27% в Угорщині до 45% у Польщі. Середній показник по всіх країнах – 38%.

Довіра до соціальних мереж як джерела новин у Європі найвища в Туреччині (51%) і Польщі (37%). На рівні 37-38% - у Бразилії, Південній Африці і Мексиці. Решта країн демонструють нижчі показники, і найнижчий – у Великобританії (6%). Середній показник по всіх країнах – 22%.

Найголовнішою соціальною мережею для новин залишається Facebook (46%), на другому місці YouTube (27%).

Пандемія коронавірусу підняла довіру до традиційних джерел новин – у квітні до 59%, порівняно з рейтингом урядів країн.

У країнах із сильними й незалежними ЗМІ, в тому числі з суспільними мовниками, більшість опитаних віддає перевагу «новинам без точки зору». Тоді як у країнах, де ЗМІ підтримують тих чи інших політиків (США) люди хочуть читати, дивитися і слухати новини, які поділяють їхню думку.

16% людей платять за онлайн-новини, і цей тренд дедалі посилюється (хоча не в Україні). Наприклад, у Норвегії платить 42% споживачів онлайн-інформації.