Зустрічі з представниками органів державної влади чи місцевого самоврядування України – перший етап ефективного лобіювання власних інтересів. Для організації такої взаємодії необхідні професійні навички:
- політична компетентність;
- досвід у Government Relations;
- навички аналізу та інтерпретації політико-адміністративних рішень;
- розуміння алгоритму прийому рішень та знання конкретних осіб, здатних вплинути на ситуацію;
- гарні комунікаційні навички;
- розуміння взаємовідносин між представниками органів державної влади та місцевого самоврядування;
- знання особливостей етики та стилю спілкування, а також особливостей документообігу.
Агентство Troubleshooter Solutions пропонує послуги з взаємодії з усіма гілками влади та регулюючими органами України.
Взаємодія з органами влади – з чого почати?
GR-фахівці агентства Troubleshooter Solutions сформують індивідуальний пакет послуг, залежно від цілей та завдань, поставлених замовником:
- моніторинг діяльності органів місцевої чи державної влади, регулюючих організацій;
- прогноз та консультування щодо можливого впливу їх діяльності на бізнес замовника;
- визначення структур та органів влади, з представниками яких необхідно встановити контакт;
- організація процесу зустрічі та переговорів, у тому числі, підготовка аргументації для замовника;
- контроль процесу прийняття політико-адміністративного рішення на користь замовника;
- підготовка структур-партнерів, у тому числі громадських організацій, для впливу на органи влади;
- блокування або коригування небажаного рішення, яке приймають органи влади.