Прес-тур – це найпотужніший інструмент підвищення лояльності українських ЗМІ, журналістів, блогерів, ЛОМів (лідерів громадської думки). Позитивний результат досягається за рахунок двох елементів: неформального характеру прес-заходу та ефекту залучення. Можливість особисто побувати на підприємстві, спостерігати процес виробництва продукції та інше how it works позитивно сприймається журналістами та блогерами. Порівняно з прес-конференцією, прес-тур підвищує ймовірність публікації позитивних матеріалів щодо представників політики чи бізнесу у ЗМІ України.
Прес-тур: процес підготовки
Значну частину підготовки прес-туру становлять організаційні проблеми. Час, витрачений для підготовки, залежить від кількох параметрів:
- Тривалість прес-туру (від кількох годин до кількох днів);
- Географічний розкид локацій;
- Кількість журналістів та блогерів, які беруть участь у прес-турі;
- Необхідність дотримуватися спеціальних запобіжних заходів або техніки безпеки на локаціях замовника та ін.
Агентство Troubleshooter Solutions пропонує повний комплекс послуг з організації та проведення прес-турів для регіональних та всеукраїнських ЗМІ:
- Формування пулу журналістів, блогерів та ЛОМів, відповідно до побажань замовника. Ми проведемо попередню акредитацію, а також уточнимо плани представників ЗМІ незадовго до початку прес-туру;
- Розробка детального сценарію прес-заходу: підбір виграшних локацій, визначення кола спікерів, таймінг та модерація прес-туру;
- Організаційні питання: контроль прибуття та від’їзду журналістів, супровід за локаціями, логістика, оренда транспорту та готелів, організація харчування;
- Підготовка анонсів прес-туру, детального розкладу для журналістів, прес-китів на кожну локацію, підсумкового пост-релізу;
- Підготовка спікерів: спічрайтінг, спічмейкінг, коучинг;
- Замовлення сувенірної продукції та організація культурної програми для учасників прес-туру;
- Фото-, аудіо- та відео-фіксація туру для журналістів;
- Підсумковий звіт про публікації у ЗМІ за підсумками прес-туру.